
Mějte pod kontrolou firmu, projekty, procesy i lidi
Česká modulární aplikace Adapty vám pomůže řídit firmu
efektivně a v klidu. Vyvinuto podnikateli pro podnikatele.
Zavedete manažerský systém snadno a rychle
Vyberte funkce své firmě na míru
Zvládnete více, dosáhnete svých cílů
Které nástroje se nejvíc hodí do vaší firmy?
Přizpůsobte si Adapty na míru. Pracujte chytře a efektivně, zlepšete výkon firmy i atmosféru v týmu.
Úkoly
Úkoly a požadavky
CRM
Řízení zakázek
Katalog postupů ve výrobě
Údržba ve výrobní firmě
B2B zákaznický portál
Inventář
Interní IT helpdesk
Odvádění výroby
Žádankový systém
Reklamace
Docházka
Digitalizace pracovních smluv
Zakázkový deník
Stavební deník
Úkoly
Bez papírování a posílání e-mailů svoláte a zapíšete obsah porady či schůzky, rozdělíte úkoly nebo naplánujete projekt.
- Organizace rozdaných úkolů po firmě.
- Plánování práce, přehled nad stavem, co je a není potřeba dotáhnout.
- Zápisy z porad přímo se zakládáním úkolů.
- Rychlá organizace porad s pozvánkou přímo do kalendáře.
- Notifikace všem členům týmu.
Úkoly a požadavky
Perfektní přehled zadaných úkolů, které zadáte přímo na poradě jedním kliknutím. Každý člen týmu přesně ví, co má dělat. Přehledná osobní nástěnka a notifikace o změnách udrží pořádek v projektech a celé firmě.
- Nástěnka s přehledem všech úkolů pro každého člena týmu.
- Rychlé zadávání včetně termínů, řešitelů a priorit.
- Měření času a nastavení fakturace v průběhu plnění.
- Interní požadavky na jednotlivé členy týmu se automaticky zařadí do jejich to-do listu.
- Barevně odlišené požadavky podle priotity či termínů si zobrazte, jak potřebujete – jako kanban, karty nebo tabulku.
- Hned víte, kolik práce je ještě zbývá a upravit plnění úkolů. U požadavků vidíte plánované i odpracované hodiny.
CRM
Vše o zákaznících na jednom místě a v perfektním pořádku. Žádný termín vám neunikne, zlepšíte péči o klienty a obchod poběží, jak má. Přehledný CRM systém vám pomáhá rozvíjet vztahy se zákazníky a získávat nové. Spravujete zákaznická data na jednom místě.
- Přehledný adresář zákazníků s vyhledáváním.
- Historie vztahu se zákazníkem se záznamy schůzek, poznámkami a souvisejícími dokumenty.
- Zjednodušíte práci obchodnímu týmu.
- Detailní informace o klientovi včetně historie kontaktů a poznámek soustředěné na zákaznické kartě jsou přístupné všem členům týmu na počítači i v telefonu.
- Spokojenost zákazníků je na prvním místě. Přehled jejich požadavků nebo obchodních aktivit zlepší organizaci práce.
- Obchodník má všechny podklady v kapse na mobilu.
- Obchodníci mají rychlý přehled i v terénu.
- Snadno řídíte vztahy a obchodní i marketingové s obchodními partnery ve všech segmentech: obchodní sítě, frančízy.
Řízení zakázek
Řídíte práci na zakázkách podle aktuální vytíženosti členů týmu, plánujete činnosti a vždy dodržíte termíny. Získejte kontrolu nad zakázkami, termíny a rozpočty. Odbavte více zakázek.
- Přehled a řazení rozpracovaných zakázek podle vybraných údajů.
- Kalendář termínů s notifikacemi pro řešitele.
- Všechny informace o zakázce na jednom místě.
- Zakázkový tým.
- Projekce volného termínu dle celkové kapacity.
- Rychle sestavíte plán, delegujete úkoly, předáte jasné instrukce, máte přehled kdykoliv potřebujete, vidíte vykázanou práci vůči zakázce, vidíte vícenáklady, rozpočet, milníky a domluvené termíny dodání nebo doručení k zákazníkovi.
- Sestavením zakázkového týmu získáte jasně danou odpovědnost jednotlivých členů v jejich roli. Každý ví, co má dělat, co má sledovat.
- Fotodokumentace, dohody, smlouvy, průběh zakázky i všechny ostatní informace vidíte online kdykoliv potřebujete.
- Velice snadno získáte data k fakturaci od svých kolegů i externích. Velmi snadno a lehce zavedete řád a jistoty.
- Budete vědět, jaké termíny můžete v obchodu slíbit, kam zakázku zaplánovat díky projekci nad zakázkami.
Katalog postupů ve výrobě
Názorné postupy s fotografiemi a popisy v šablonách urychlí výrobu, zachovají znalosti zkušených pracovníků a sníží počet chyb. Zabezpečíte nepřerušovanou výrobu a dlouhodobou kvalitu výrobků.
- Více práce za méně času díky srozumitelným a přesným pracovním postupům.
- Rychlé zaučení cizinců a nováčků.
- Po odchodu pracovníka se neztratí jeho dovednosti a znalosti.
- Výrobní postupy jednoduše zaznamenáte s fotografiemi přímo z praxe, s popisem nebo schématy.
- Fotografie zrychlí zaučení brigádníků, nováčků nebo cizinců.
- Výrobní postupy v případě potřeby snadno upravíte.
- Snížíte plýtvání výrobním i obalovým materiálem.
- Složité úkony si rychle osvojí i nezkušení zaměstnanci.

Filtrování v katalogu podle témat

Snadné vytvoření nové šablony v katalogu postupů
Údržba ve výrobní firmě
Naplánujete servis a údržbu, kdykoliv budete vědět, co údržba dělá, kolik vás stojí a bude stát. Incidenty, havárie a poškození budou řádně zaznamenány. Uložené postupy oprav a zásahů umožní zaměstnancům rychle reagovat a zajistit spolehlivou výrobu. Zajistíte plynulost výroby, pohlídáte náklady na údržbu, celá firma bude mít informaci o plánovaných odstávkách, odstraníte kolize, podchytíte servisní zásahy.
- Plán práce údržby a servisu včetně přesných postupů.
- Průběžné sledování a plánování nákladů.
- Zajištění plynulého provozu nebo výroby bez odstaávek.
- Kalendář údržby.
- CMMS
- Získáte evidenci servisovaného majetku a přehled o tom, co dělá údržba, budete mít přehled o hodinách i penězích.
- Získáte systém na připomínání revizí. Skvělé napojení na firemní kalendář přináší informace všem kompetentním a ti mají přehled.
- Plán servisních zásahů zajistí provozuschopnost a spolehlivost všech zařízení, historie všech zásahů, oprav a poruch pomůže odhalit chronické problémy.
- Údržba bude mít plán, dispečink, výkaz práce, sklad náhradních dílů.
- Incidenty, havárie a poškození budou zaznamenány, existující postupy oprav a zásahů umožní lidem lépe reagovat a zajistit spolehlivou výrobu.
B2B zákaznický portál
B2B Zákaznický portál
Rychle reagujte na potřeby zákazníků a zvyšte prodeje pomocí správy zákaznických požadavků.
- Nepřetržitý přístup 24/7.
- Automatizace rutinních úkolů.
- Přesnost a snížení chybovosti.
- Úspora času a nákladů.
- Integrace s ERP.
- Faktury, objednávky, smlouvy a další dokumenty přehledně na jednom místě.
- Postup zakázky, výroby nebo reklamace k dispozici kdykoliv k náhledu zákazníkovi.
- Digitalizovaný přenos informací a dat s integrací na váš interní systém.
- Nastavení uživatelských účtů a oprávnění na míru.
Inventář
Evidujte majetek firmy na jednom místě. Snadno nastavíte přístupy pro obsluhu. Veďte jednoduše evidenci svěřených pracovních pomůcek, ochranných pracovních prostředků i majetku.
- Evidence majetku a související administrativa.
- Přehled s historií jednotlivých položek.
- Půjčování a zápůjčky.
- Zaveďte jednoduchou evidenci majetku a už nikdy nebudete hledat notebooky, nářadí pro údržbáře nebo ochranné pomůcky.
- Při inventurách ušetříte čas, kontrolu zvládnete rychle a efektivně.
- Snadno nastavíte role jednotlivým uživatelům. Všichni vidí přesně to, co potřebují ke své práci.
- Aplikaci můžete plnohodnotně využívat na mobilních zařízeních.
Interní IT helpdesk
Organizujete efektivně požadavky na řešení technických i systémových problémů. Odbouráte zahlcení IT oddělení a snížíte náklady na externí dodavatele. Uklidíte a zorganizujete agendu ICT ve firmě. Nastavíte systém požadavků a distribuci řešení.
- Tiket ke každému dotazu.
- Systém schvalování pro hlídání nákladů.
- Předávání souhrnů požadavků externím dodavatelům.
- Dotazy a požadavky na IT evidujete systematicky na jednom místě.
- Zaměstnanci snadno zadají požadavek na IT.
- Zadané potřeby se třídí podle oblastí, např. hardware, sítě, ERP systému, účetnictví. Další kategorie si nastavíte podle svých potřeb.
- Schvalovací proces udrží náklady pod kontrolou.
- Každý zadaný požadavek má své číslo a zadavatel sleduje jeho řešení.
Odvádění výroby
Zdokonalujete výrobní procesy, analyzujete a kontrolujete výrobu online. Výrobní příkaz a jeho operace jsou propojené s Helios iNUVIO. Nástroj pro firmy, které využijí cloudovou aplikaci na odvádění výroby pomocí jakéhokoliv mobilního zařízení. Digitalizovaná výroba eliminuje chyby a poskytuje vám kontinuální kontrolu nad procesy i lidmi.
- Podrobná evidence odpracovaného času a vyrobeného množství.
- Evidence vyhotovených kusů vůči zakázce, výrobnímu příkazu nebo operaci.
- Nepřetržitý přístup k datům.
- Digitalizace procesů ve výrobě.
- Odvádění operace do výrobního příkazu probíhá pomocí QR nebo EAN kódů z jakéhokoliv zařízení.
- Bez ručního přepisování snížíte množství chyb při zadávání operací.
- Informace o stavu a rozpracovanosti výroby vidíte online.
- Velké množství dat využijete k analýze výrobních a dalších procesů, automatizaci a zvýšení efektivity výroby.
Žádankový systém
Jednoduché prostředí pro zadávání interních požadavků a žádostí bez papírování s několikastupňovou kontrolou zrychlí provoz. Schvalujte nejrůznějších typy požadavků a potřeb napříč vaší organizací bez papírů. Digitalizované procesy schvalování na všech úrovních zrychlí práci a sníží administrativní zátěž.
- Online schvalování dokumentů odpovědnými osobami s možností poznámek.
- Intuitivní a jednoduché uživatelské rozhraní.
- Dokonalá kontrola nad procesy a legislativními náležitostmi.
- Systém žádanek využijí hlavně větší organizace, které potřebují mít pořádek v nákupech, požadavcích a dokumentech.
- Nastavíte oprávnění, procesy i postupy a snadno zkontrolujete jejich dodržování.
- Obsluha systému je snadná a intuitivní, zvládnou ji všichni zaměstnanci.
Reklamace
Snadná a správná evidence reklamací vám pomáhá analyzovat příčiny, snížit chybovost. Strukturovaný reklamační proces vám ušetří čas i peníze. Zákazníci ocení transparentnost a přehlednost průběhu reklamace.
- Zpětná vazba o produktech a službách.
- Přehledy škod a nákladů.
- Zavedení nápravných opatření.
- Bezvadný reporting.
- Jednoduše zavedete systém na zvládnutí reklamačního procesu. Získáte fantastickou zpětnou vazbu, jasně zaúkolujete řešitele a zlepšíte svou firmu.
- Množství dat využijte k vyhodnocení chyb a podrobné analýze jejich vzniku.
- Zákazníci ocení profesionalitu a transparentnost při řešení problémů.
- Přesně víte, kolik peněz stojí vyřízení reklamace i náprava chyb.
- Poznáte trendy.
Docházka
Digitalizace pracovních smluv
ADAPTY Digitalizace pracovních smluv je softwarové řešení pracovních smluv a jejich příloh. Digitalizuje agendu pracovních smluv, jejich podepsání brigádníky nebo zaměstnanci, usnadňuje jejich evidenci, hlídá hodiny ve výkazech práce vůči smlouvám. Usnadňuje život brigádníkům, pracovníkům a firmám či organizacím.
- Rychle zvládnete odbavit velké množství smluv včetně jejich podpisů.
- Získáte perfektní a přehlednou evidenci pracovních smluv a jejich dodatků.
- Zvládnete elektronicky podepsat smlouvy, přílohy a dodatky.
- Spolu s výkazem práce nepřekročíte limity smluv v odpracovaných hodinách.
- Získáte přehledný výkaz docházky v návaznosti na smlouvu.
- DPP / DPČ / HPP smlouvy.
- Prohlášení poplatníka daně – růžové prohlášení.
- Elektronický podpis a zpracování.
- Výkazy práce.
Zakázkový deník
Pracovníci v terénu zaznamenávají průběh realizace zakázky včetně fotografií nebo dokumentů od zákazníků. Všechny informace o průběhu zakázky moderně v digitálním prostředí a na jednom místě dostupné všem členům týmu.
- Přesný záznam průběhu realizace.
- Evidence lidí, práce, času i materiálu.
- Integrace na ERP systém.
- Digitální rozhraní zvládne každý člen týmu.
- Data z terénu poslouží pro optimalizaci průběhu realizace zakázky.
- Montážní četa eviduje počet odpracovaných hodin, provedenou práci, najeté kilometry, použitý materiál, úrazy nebo poškození strojů.
- Minimalizujete množství chyb nebo neúplných záznamů.
Stavební deník
Řešení pro stavební firmy a montážní firmy. Určeno k evidenci vykázané práce v terénu, evidenci spotřebovaného materiálu a vedení elektronického deníku stavby nebo montáže. Online stavební deník zaznamená průběh realizace stavby.
- Evidence lidí, materiálu i práce.
- Offline režim pro místa bez signálu.
- Integrace na ERP systém.
- Elektronická dokumentace ke stavbě, montáži.
- Přehledně zaznamenáte průběh dne na stavbě, doplníte fotografie a další dokumenty.
- Snadno evidujete materiál, odpracované hodiny, osoby, počasí, stroje či případné chyby a nedostatky.
- Aplikaci snadno rozšíříte o další potřebné oblasti ve firmě, jako je docházka, řízení firmy, úkoly a požadavky.
- Cloudová a tabletová aplikace pro práci v terénu, online i offline mimo signál s následným přenosem dat do systému.
- GPS lokace pracoviště.
